tisdag 12 juni 2012

Helt vanlig dag




Hejsan,
Hoppade över joggningen i morse för jag var allt för trött för att gå upp, istället så sov jag ända fram till 06,30 det var riktigt skönt.
Var hos min doktor idag och tog bort min sjukskrivning, det har gått så pass bra att jobba så jag känner inte att jag behöver jobba 50% utan kan gå enligt schemat som nu ligger på 71% Vilket är alldeles perfekt.

Har även hunnit med att rensa rabatten och målat det nya staketet som har kommit upp. Bilder på det kommer så snabbt Christoffer fått upp grinden.
Till helgen tänkte vi ge oss på att bygga ett tralldäck, ni anar inte hur fint det kommer bli.
Ute möbler är redan beställda och kommer att komma nu i veckan.
Om det går så pass bra med trallet så blir det en liten bjudning på Midsommar dagen OM det blir klart.
Nu blir det jobb till kl 21, ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer: