onsdag 13 juni 2012

Tid att åka utomlands

Nu var det dax att resa utomlands så till helgen tänkte vi se vad vi hittar för skoj.
Kollade lite resor till Miami men det kostar ju en hel del att åka dit.
Men fan va roligt det hade varit i stället för att åka till de vanliga ställena som Kanarieöarna och diverse..
Får se vart vi hamnar.

Idag har jag haft fullt upp från morgonen till kvällen,
Började med att jogga 40 min, har ökat på med hela 10 min de ni! Inte illa va?!
Sen så kom killarna hem på frulle så då var jag ju bara tvungen att baka lite bullar till dem (uppskattat som få) och när det även kom till middag så var jag ju så snäll så jag fixade lite middag till dem också..
När det var färdigt så har jag en sak som har stått på GÖRA listan i ca 1år nu.

*Baka knäckebröd till Mange (bakade på midsommar förra året och Mange bara älskade dem så han ville så gärna att jag skulle baka dem till han)
Och 1 år senare så ska han få sina efterlängtade knäckebröd =)


Blev härligt väder nu med men det vädret får vänta för jag har inte tid att sitta ute idag, nu måste jag vila efter en massa rus hit och dit.

Ha det fint.

Inga kommentarer: