onsdag 20 juni 2012

Tid för ny frisyr

Helt slut efter jogging turen.
Bild från www.lindahallberg.se
Den här frisyren är sjukt fin, hoppas jag passar i den.

God Morgon,
Började min morgon med en jogging tur i det sköna.
Efter frukost så ska jag ut och gå med Jasco så han får sin motion. Fast han nog redan har fått den.
Släppte han på gräsmattan efter att ha täckt för alla hål så gott det går, går in och gör min frukost, kollar till Jasco men jag ser ingen hund. Springer ut och skriker på han, Ingen hund fortfarande.
Springer utom till grannen för att se om han är där, då möter jag en granne längre bort som frågar om jag letar efter en hund. Jasco hade tydligen ränt i deras trädgård och sedan sprungit ut på åkern igen.
Jag tackade så mycket och gick tillbaka till huset för att gå ut på åkern och leta.
Så sitter den jävla hunden på gräsmattan så fint som om inget har hänt.....Lägger sig ner så fort han får syn på mig och kollar på mig med sina stora bruna rådjursögon och tänker säker (Matte jag har varit här heeeela tiden). Man ska ju inte skälla på hunden när han springer iväg så jag lockade mig till han och pratade lite vett med han. Sen la vi det bakom ryggen. Nu sover han på golvet helt slut.

I morgon är det tid att klippa sig, nu är jag trött på den här frisyren och vill gärna pröva på något nytt.
Jag har letat och letat efter frisyrer och till slut hittade jag en som jag tror jag skulle passa väldigt bra i.
Så jag klipper av mitt hår och hoppas att jag kommer se bra ut i det.
I värsta fall så växer det ju ut rätt snabbt,


Inga kommentarer: