torsdag 28 juni 2012

Mikaelas Semester

Bonjour.

Idag är min sista dag innan jag tar semester i 3 veckor.
Jag förtjänar varenda dag av den här semestern, att inte ha haft semester sedan 05 då jag tog studenten så är det på tiden att jag har fått ledigt. Jag ska ta vara på varenda dag.
Då har vi gjort lite planer nu när Christoffer och Jag har semester ihop.

Nu till helgen den 30/6-1/7 så ska vi åka till Göteborg,
Det bestämde vi igår.
Fixade hundvakt av min svärfar och (styvsvärmor?) =) Det tackar vi som fan för!
Där ska vi bo på Gothia Towers ett finfint hotel, för att lyxa till det lite så tog vi de fina rummet med bästa utsikten Sky Executive.
När vi kommer dit så kommer vi få jordgubbar choklad och bubbel, lite så där äckligt romantiskt men efter att snart varit tillsammans i 3 år så är det väl på tiden att vi gör något lite överdrivet ihop.
Strosa på Avenyn och fina middagar ska vi också hinna med.

När vi planerade att åka utomlands så var det rätt impulsivt, ingen tanke slog att det skulle vara svårt att få hund dagis till Jasco, men så fel vi hade. Tydligen så bokar folk redan i Februari/Mars (herregud)
snacka om att vi var sent ute.
Så att vara borta 1 vecka kunde vi ju bara glömma!!
Efter mycket tänkande så kom vi fram till:
En Weekend till Paris.
Vad kan vara mer romantiskt en än weekend till Paris med sin älskling?!
Vi åker den 13e Juli och kommer hem den 17e Juli.
Så tack vare pappa så kan vi åka iväg på vår mini semester.
I Paris kommer vi hinna med mycket, shoppa, kolla på allting som man ska kolla på i Paris, mysiga middagar ihop, Njuta av att vi har varandra. <3

Sen sist men inte minst så har vi ju Östersjöfestivalen i slutet av vecka 29, det hade vi ju tänkt att gå på med så klart.
Festa till det på Lördagen med Syster och Laitnor och C.O.

Så ser mina 3 veckor ut. Inte så illa...
Bilder kan jag tyvärr inte ladda upp eftersom jag tydligen har för många, och hur man får bort dem de vet jag inte!

Ha en fin dag.

Inga kommentarer: