onsdag 4 juli 2012

Göteborg i små ord

God kväll,

Är fortfarande rätt så irriterad över att jag inte kan få upp mer bilder, nu är frågan om jag ska orka göra en ny blogg igen eller om jag ska skita i att lägga upp bilder. Det sista är ju rätt så uteslutet eftersom det är bilderna som är roliga att kolla på. uhh...

Idag har jag varit mister flitig, jag har joggat två gånger (morgon och kvällen) varit ute med Jasco 1h, planterat blommor till trallet (som nu är helt klart!)  Blev sjukt fint by the way!
och till sist så har jag städat förrådet.
Med andra ord så har dagen gått väldigt snabbt.

Hittills så har min semester varit helt underbar! Jag njuter som tusan och vädret har inte svikit mig så mycket...

Resan till Göteborg var toppen och vi behövde verkligen komma iväg båda två och vara för oss själva..
Promenad på stan för att shoppa och fylla garderoben lite till, en god öl i hotellets bar medan vi njuter lite av utsikten för att sedan gå på Liseberg och äta gott, ta en öl till, spela lite på alla maskiner och lotteri. Avrundar kvällen med gottis och film på hotellrummet.
Det var en underbar kväll som följdes av en underbar hotell frukost!
En kanon helg.

Tack för mig.

Inga kommentarer: